الجمعة، ٢٦ أكتوبر ٢٠٠٧

ربنا معاكم
برغم كل شىء
حرقه الدم والغيظه والفرسه وفقعه المراره
الا انى بدعى للاْهلى ان ربنا يوفقه بكره
طبعا ليس حبا فى الاهلى ولكن كرها فى التوانسه
ايوه طبعا
ماهو انا مش ها فرح لما التوانسه يروحوا اليابان والاهلى المصرى لاء

اى نعم انا مافيش حد قارفنى فى حياتى زى جوزيه ولا حد معكنن عليه ا د ابو تريكه ولا حد بيعصبنى
زى بركات ولا حد بيمسكنى سلك الكهربا زى السد العالى الحضرى ولا حد بيحرق دمى غير متعب



بس انا واخويه على ابن عمى




















































































هناك تعليقان (٢):

ولايهمك يقول...

ربنا يقويكي

غير معرف يقول...

ربنا يخليكى مش لحبك للأهلى لأ لإنتمائك لمصر وعموما لو الزمالك فى نفس الموقف كنت هتمنى نفس الشئ ولكن بصوره مختلفه لأنى أحب إن مصر تفوز مش تونس تخسر إنما برغم معرفتى بالأخت المدونه انها زمالكاويه إلا انها تمنت ذالك لمصر ومش للأهلى وانا تمنى ذالك لمصر مش للأهلى ملحوظه انا أهلاوى متعصب وهى تعلم ذلك وشكرا لوسع صدرها للتعليق وشكرا للجميع